Ajax en Ziggo verlengen samenwerking tot 2022

Ajax en Ziggo hebben hun sponsorovereenkomst met twee jaar verlengd tot de zomer van 2022. Door de deal staat Ziggo ook de komende drie jaar nog op het shirt van Ajax. 

Ziggo staat sinds 2014 op het shirt van Ajax Beeld ANP

De partijen hebben bovendien de wens geuit om daarna nog te verlengen tot 2024. Ajax en Ziggo spreken beide van een succesvolle verbintenis. 

“Wij zijn Ziggo erg dankbaar voor het in ons gestelde vertrouwen en de manier waarop zij als hoofdsponsor invulling geven aan onze samenwerking,” zegt Edwin van der Sar, algemeen directeur Ajax. “Ziggo zal ook komend seizoen meerdere activiteiten en acties organiseren voor onze fans.”

Ziggo is de vierde shirtsponsor uit de geschiedenis van Ajax. In 1982 was TDK de eerste merknaam op het shirt, daarna volgden ABN Amro en Aegon. 

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2019 de Persgroep Nederland B.V. - alle rechten voorbehouden