Contact opnemen
met Klantenservice

De Klantenservice is het beste te bereiken tussen 11:00 - 15:00 uur

Contact met de Bezorgservice

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Online:

Voor meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie. Klik hier voor meer informatie over de bezorging.

Telefonisch:

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 - 0561 545. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

 

Bel met de Klantenservice

Telefoonnummer: 088 – 0561 533

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Wijzigingen in uw gegevens kunt u eenvoudig online doorgeven via Mijn abonnement. Uw abonnement herroepen, stopzetten of wijzigen is mogelijk via opzeggen.

Informatie over digitale producten kunt u ook vinden via deze website.

Staat uw vraag niet bij veelgestelde vragen en heeft u toch nog hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088 – 0561 533
Openingstijden: Maandag tot en met vrijdag van 8.30-17.00 uur*.

*De Klantenservice is het beste te bereiken tussen 11:00 - 15:00 uur

Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen met antwoorden? Vul dan onderstaand contactformulier in. 

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. U ontvangt binnen 2-5 werkdagen antwoord.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
Bereikbaarheid Bereikbaar Bellen Telefoonnummer Telefoon Ontevreden Twitter Chat live contact chatten direct contact