Bezorging van
uw krant

Door het coronavirus valt niet uit te sluiten dat uw krant later of niet wordt bezorgd. Ook zijn wij op dit moment minder goed bereikbaar dan normaal. Wij verzoeken u hier uw bezorgmelding door te geven. Het nieuws kunt u altijd online blijven volgen, kijk op digitaal lezen. Onze excuses voor het ongemak.

Mededeling

Het coronavirus beïnvloedt ons leven, dus ook het maken van de krant. Wij treffen maatregelen die onze redactie in staat stellen gewoon door te gaan met het werk. Hetzelfde geldt voor de mensen in de drukkerij, onze bezorgers en onze klantenservice.

Maar ook onze organisatie kan hinder ondervinden van de moeilijke omstandigheden. Het valt niet uit te sluiten dat de krant soms later wordt bezorgd of hier en daar zelfs helemaal niet. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Online kunt u ons in alle omstandigheden blijven volgen. In ons liveblog verslaan we de laatste ontwikkelingen inzake het coronavirus. Op uw computer, laptop, tablet of telefoon kunt u ook de papieren krant digitaal lezen, afhankelijk van uw abonnementsvorm.

 

Heeft u geen krant, bijlage of een verkeerde krant ontvangen?

De bezorgtijden

Het Parool wordt op maandag tot en met vrijdag voor 18.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 11.00 uur. Als u buiten Amsterdam woont wordt Het Parool op zaterdags tussen 11.00 uur en 13.00 uur bezorgd. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden, zie veelgestelde vragen voor meer informatie hierover.

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen? Of mist u een bijlage? Onze excuses. Geef het dan hier aan ons door. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u heeft ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m vrijdag vanaf 13.30 uur en op zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Bezorgklacht doorgeven
Bezorgklacht bezorging bezorger niet ontvangen krant Klacht Klagen onterecht verkeerde krant te laat geleverdKlacht niet bezorgd onterecht bezorgd bezorgt geen krant te laat bezorgd te laat

Veelgestelde vragen

Uw krant bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we dus afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt het Parool op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden kunt u hieronder vinden.

Texel: maandag t/m vrijdag uiterlijk 18.00 uur en op zaterdag uiterlijk 13.00 uur.

Terschelling: maandag t/m vrijdag de volgende dag uiterlijk 12.00 uur. Op zaterdag uiterlijk 13.00 uur.

Schiermonnikoog: maandag t/m vrijdag de volgende dag uiterlijk 14.00 uur. De zaterdagkrant wordt uiterlijk maandag voor 14.00 uur bezorgd. 

Ameland: maandag t/m vrijdag de volgende dag uiterlijk 11.00 uur. De zaterdagkrant wordt uiterlijk maandag voor 11.00 uur bezorgd.

Vlieland: maandag t/m vrijdag de volgende dag uiterlijk 13.00 uur. Op zaterdag uiterlijk 13.00 uur.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice.

Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga naar parool.nl en klik rechtsboven op 'Service' en 'Inloggen'. Nadat u bent ingelogd klikt u in het service menu op 'Klantenservice' en daarna op 'Mijn profiel', klik dan op het tabblad 'Abonnementen' en daarna op 'Bezorgservice'. Hier kunt u uw melding doorgeven. Direct na uw melding ontvangt u per e-mail een bevestiging met alle informatie.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u ontvangt.

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. (Abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.)

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. Als u vaker klachten meldt, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.

 

 

Alle schademeldingen en ongevallen worden door onze distributie-afdeling in behandeling genomen. Voor meer vragen hierover kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 088 – 0561 533.