Bezorging van
uw krant

Topics! Extra service gratis bij uw abonnement.

Heeft u geen krant, bijlage of een verkeerde krant ontvangen?

De bezorgtijden

Het Parool wordt op maandag tot en met vrijdag voor 18.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 11.00 uur. Als u buiten Amsterdam woont wordt Het Parool op zaterdags tussen 11.00 uur en 13.00 uur bezorgd. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden, zie veelgestelde vragen voor meer informatie hierover.

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen? Of mist u een bijlage? Onze excuses. Geef het dan hier aan ons door. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u heeft ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m vrijdag vanaf 13.30 uur en op zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Bezorgklacht doorgeven
Bezorgklacht bezorging bezorger niet ontvangen krant Klacht Klagen onterecht verkeerde krant te laat geleverd

Veelgestelde vragen

Het Parool brengt kwaliteitsnieuws in een frisse vormgeving, net wat brutaler en met meer humor dan de meeste kranten. Naast het binnen- en buitenlandse nieuws verdiept de redactie zich in de achtergronden uit de regio Amsterdam. Zowel in de krant als in het magazine PS van de Week, op parool.nl én op de mobiele app is er dagelijks veel aandacht voor misdaad, zorg, eten en drinken, Ajax, onderwijs en politiek.

Parool.nl zit bovenop het landelijke nieuws en biedt uitgebreid nieuws en achtergrondartikelen over de regio en de stad Amsterdam. Met veel ‘gids’-informatie, nuttige tips, recensies en agenda’s over cultuur, gastronomie en uitgaan in Amsterdam. Verder biedt de site nieuws over sport, voornamelijk Ajax, en economie.

PS van de Week gaat over mensen in en uit Amsterdam. Het magazine staat bekend om de uitgebreide uitgaans- en cultuuragenda van Amsterdam, het lange wekelijkse interview en de populaire rubriek ‘Mijn Amsterdam’. Daarnaast bevat PS van de Week een uitgebreide sectie eten & drinken, welke beroemd en berucht is vanwege de kritische restaurantrecensies, en de wijnrubriek van Harold Hamersma. Door de weekagenda heeft PS van de Week een bewaarfunctie.

Vijf keer per jaar verschijnen speciale themanummers over mode, wonen en feest. 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alle meldingen over problemen met bezorging worden direct doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten meteen ook op zijn looplijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m vrijdag vanaf 13.30 uur en op zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Log in met uw Parool profiel. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal. Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Onze excuses. Naar aanleiding van meerdere herhalingen van bezorgklachten binnen één week zal wederom contact worden opgenomen met de distributie-afdeling. We doen er alles aan om de bezorging binnen zeven werkdagen te verbeteren en wij nemen telefonisch contact op om de voortgang te bespreken. Maar ook omdat we willen weten of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m vrijdag vanaf 13.30 uur en op zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Log in met uw Parool profiel. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal. Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie.

Hebt u nog vragen? Dan kunt u maandag tot en met vrijdag van 8.00-19.00 uur altijd even contact opnemen met onze Bezorgservice 088 – 0561 545. 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Maak van een niet of te laat bezorgde krant een melding. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen, verzoeken wij dit te melden. Dit kan telefonisch 088 - 0561 545 of via uw profiel als u ingelogd bent. Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout. Als u vaker klachten heeft, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan op korte termijn contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m vrijdag vanaf 13.30 uur en op zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Log in met uw Parool account. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal. Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement in uw welkomstmail. In uw welkomstmail vindt u uw abonnementsgegevens, hoe u kunt inloggen en informatie over onze online service.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Het Parool bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt het Parool op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden kunt u hieronder vinden.

Texel: maandag t/m vrijdag uiterlijk 18.00 uur en op zaterdag uiterlijk 13.00 uur.

Schiermonnikoog: maandag t/m vrijdag de volgende dag uiterlijk 14.00 uur. De zaterdagkrant wordt uiterlijk maandag voor 14.00 uur bezorgd. 

Ameland: maandag t/m vrijdag de volgende dag uiterlijk 11.00 uur. De zaterdagkrant wordt uiterlijk maandag voor 11.00 uur bezorgd.

Terschelling: maandag t/m vrijdag de volgende dag uiterlijk 12.00 uur. Op zaterdag uiterlijk 13.00 uur.

Vlieland: maandag t/m vrijdag de volgende dag uiterlijk 13.00 uur. Op zaterdag uiterlijk 13.00 uur.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons Distributie bedrijf in behandeling genomen. Voor meer vragen hierover kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 088 – 0561 533.