Bezorging van
uw krant

Bezorgtijden

Het Parool wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 11.00 uur. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.
Door een tekort aan bezorgers is het mogelijk dat uw krant wat later in de ochtend wordt bezorgd.

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses hiervoor. U kunt uw melding direct doorgeven, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Direct na uw melding ontvangt u een e-mail ter bevestiging.

U kunt ook telefonisch contact opnemen met de bezorgservice via 088 - 0561 545. De bezorgservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdagen van 08.00 tot 13.00 uur. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 uur ’s ochtends voor u klaar.

Log in en geef uw melding door
Bezorgklacht bezorging bezorger niet ontvangen krant Klacht Klagen onterecht verkeerde krant te laat geleverdKlacht niet bezorgd onterecht bezorgd bezorgt geen krant te laat bezorgd te laat

Veelgestelde vragen

Uw krant bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we dus afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt het Parool op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden kunt u hieronder vinden.

  • Texel: maandag t/m zaterdag uiterlijk 9.30 uur.
  • Vlieland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 13.00 uur.
  • Terschelling: maandag t/m zaterdag uiterlijk 12.00 uur.
  • Ameland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 11.00 uur.
  • Schiermonnikoog: maandag t/m zaterdag uiterlijk 14.00 uur.

Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.

Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Om uw bezorgklacht te kunnen doorgeven, dient u in te loggen. U kunt hier inloggen en gelijk uw bezorgklacht doorgeven.

 Komt u er online niet uit en wilt u uw bezorgmelding telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met onze bezorgservice. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Als u geen of een verkeerde krant hebt ontvangen, wordt deze melding met één bezorgdag gecompenseerd. Dit betekent dat uw eerstvolgende betaalperiode één bezorgdag later zal plaatsvinden.

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de digitale krant app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. Let op, abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.

Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. Als u vaker klachten meldt, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.

 

 

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons distributiebedrijf in behandeling genomen. Neem contact met ons op voor meer informatie.