home regelen service klantenservice

Veelgestelde vragen

Het is mogelijk uw krant tijdelijk op een ander adres te ontvangen, binnen het verspreidingsgebied van uw krant. Hiervoor kunt u de vakantieservice gebruiken van uw krant.

Uw abonnementsnummer (klantnummer) kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode aan ons door te geven. Uw abonnement wordt aan het eind van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet.

U kunt tijdens kantooruren contact opnemen met de Klantenservice via 088 - 0139662.

Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.

 

Wilt u liever online opzeggen?

Heeft u alleen een digitaal abonnement? Ga naar deze pagina, hier kunt uw digitale abonnement stopzetten/ aanpassen.

Krijgt u de (zaterdag)krant thuisbezorgd? Maak dan gebruik van het online opzegformulier. Dit kunt u vinden in onze abonnementsvoorwaarden. Na ontvangst van het formulier wordt contact met u opgenomen.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice.

Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga naar parool.nl en klik rechtsboven op 'Service' en 'Inloggen'. Nadat u bent ingelogd klikt u in het service menu op 'Klantenservice' en daarna op 'Mijn profiel', klik dan op het tabblad 'Abonnementen' en daarna op 'Bezorgservice'. Hier kunt u uw melding doorgeven. Direct na uw melding ontvangt u per e-mail een bevestiging met alle informatie.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u ontvangt.

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. (Abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.)

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

U kunt op de volgende manier controleren of u een Parool-profiel heeft.

Ga naar parool.nl en klik rechtsboven op 'Service' en daarna op 'Inloggen'. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'. Vul uw e-mailadres in en klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen'. 

Krijgt u de melding ‘Er is geen profiel gevonden voor dit e-mailadres’, dan heeft u geen profiel met het opgegeven e-mailadres. Wanneer u wel een profiel heeft, krijgt u een e-mail waarmee uw uw wachtwoord kunt wijzigen, zodat u weer toegang krijgt tot uw profiel.

Ga naar parool.nl en log in met uw profiel via 'Service' en 'Inloggen'. U keert nu automatisch terug naar de homepage. Klik wederom op 'Service' en ga naar 'Mijn profiel'. Klik op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.