Advertentie vanNhow Amsterdam

Wat is dit?

'Advertentie van ...' is content gemaakt in opdracht van en betaald door een adverteerder, geproduceerd door de commerciele afdeling van DPG Media. De journalisten van Het Parool zijn hier niet bij betrokken.

Win een overnachting bij het hotel nhow Amsterdam RAI, de nieuwste hotspot van de stad

Beeld NH Hotel Group

Ieder nhow-hotel is inspirerend, verrassend en past zich als een kameleon aan zijn omgeving aan. Op woensdag 26 februari is de belichaming van het hotelmerk in Amsterdam aangekomen: een kleurrijke, 8 meter lange kameleon. 

Tot en met zaterdag 29 februari zal deze unieke drijvende brand ambassador langs Amsterdamse hotspots als de Hortus Botanicus, het Paleis op de Dam en Artis varen. Met zijn imposante voorkomen draagt de kameleon de bijzondere merkwaarden van nhow uit: onconventionaliteit , verandering en aansporing tot actie. Daarnaast legt hij op ludieke wijze het accent op het recent geopende nhow Amsterdam RAI, dat de gebruikelijke hotelervaring naar een heel nieuw niveau tilt.

Het bijzondere is dat de kameleon niet alleen mooi is om te zien, maar dat hij ook een kans biedt voor een gratis overnachting in het net geopende nhow Amsterdam RAI. Door foto’s van en met de kameleon op Instagram en Facebook te delen met #CHANGEnhow maakt iedereen kans op een geweldige hotel overnachting. De kameleon pauzeert zijn stedentrip op het terras van het hotel, totdat hij weer naar de volgende stad vertrekt.

Beeld NH Hotel Group

Op 10 januari 2020 opende nhow Amsterdam RAI, de nieuwe sociale en multiculturele hub van Amsterdam. General Manager Hermann Spatt vertelt: “Het hotel slaat fantastisch aan. Dat is niet zo gek, want net als de stad is ons hotel een bruisende smeltkroes van creativiteit, verrassing en verwondering. De onconventionele, rijke ervaring die wij gasten hier bieden wordt perfect vertegenwoordigd door de kameleon. Met zijn bezoek aan de stad en ons hotel bevestigen wij dat Amsterdam en nhow perfect bij elkaar passen.”

Beeld NH Hotel Group

De journalisten van Het Parool zijn niet betrokken bij en niet verantwoordelijk voor de inhoud van dit artikel.

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden