Verdwijnt uw favoriete tijdschrift? Een overzicht

Sanoma reorganiseert bij zijn bladentak. Het bedrijf gaat zich richten op 17 titels, terwijl voor 32 titels wordt bekeken of ze kunnen worden samengevoegd of verkocht. Anders worden ze opgeheven. Hieronder een overzicht van de merken van het mediaconcern.

Het hoofdkantoor van Sanoma Beeld ANP XTRA
Het hoofdkantoor van SanomaBeeld ANP XTRA

De 'focusmerken' die blijven bestaan:
Libelle, Margriet, Viva , Flair, Flow, Story, LINDA (Vrouwen), Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat, Fashionista (Kids & Teens), Ouders van Nu, Kèk Mama (Parenting), vtwonen, Ariadne At Home, Eigen Huis & Interieur (Home Deco), AutoWeek (Automotive).

Bladen die worden onderworpen aan een 'strategische heroriëntatie' en waarvan de toekomst niet zeker is:
Beaumonde, Grazia, Marie Claire, Nouveau (Glossies), Nieuwe Revu, Panorama, Playboy, Formule1.nl, KIJK, Know How, Moto 73, Roots, Truckstar, Motor (Mannen), Fiets, FietsActief, Helden, Procycling, Zeilen (Sport), 101 Woonideeën, Babygids, delicious., Home and Garden, Kinderen, Knipmode, Knippie, More than Classic, Nickelodeon, Seasons, Tuinieren, Vorsten Royale, Zin (Divers).

Zogenoemde 'custom titels', deze worden ondergebracht bij Head Office NL (dochter Sanoma Media Nederland)
GOLF Journaal, Golfers Magazine, Golf.nl (Golf), Hoefslag, In de Strengen, Paard & Sport, Paard & Leven, Phryso (Paarden), Hockey.nl (Hockey) en schaatsen.nl (Schaatsen).

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2021 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden