V&D keert terug als online warenhuis

V&D keert woensdag terug als online warenhuis VD.nl. De webwinkel richt zich op de interessegebieden van de actieve 40+'ers, zoals reizen, hobby's, gezondheid, wonen, tuin en mode.

De gesloten V&D in de Kalverstraat in 2016. Beeld anp

De warenhuisketen V&D werd eind 2015 failliet verklaard. De merkrechten van V&D zijn sinds 2016 in handen van de ondernemers Roland Kahn, Jaco Scheffers en Ronald van Zetten (oud-topman HEMA). De verantwoordelijke directeur is Alexander van Slooten.

V&D heeft de ambitie om een vervolg te geven aan de rijke historie van Vroom & Dreesmann. Op termijn zullen succesvolle merken uit het verleden weer een rol gaan spelen (Liv, Soho, Prijzencircus).

Lees ook: V&D-kolos aan het Rokin wordt webwinkelkantoor en Concurrentiestrijd met e-commerce eist zijn tol

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2019 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden