Update

Site en app Schiphol zijn weer in de lucht

De website en de app van Schiphol waren vrijdagmiddag enkele uren lang onbereikbaar.

Beeld ANP

Volgens Schiphol waren er serverproblemen bij een bedrijf dat ervoor zorgt dat informatie van het vliegveld online komt te staan. "Alle West-Europese klanten van deze leverancier hebben hier last van gehad," aldus Schiphol.

Het vliegveld was tijdens de storing wel bereikbaar via Twitter en Facebook en per telefoon. Belangstellenden konden ook van de luchtvaartmaatschappijen te horen krijgen of een vlucht geland, opgestegen of vertraagd was.

Tip Het Parool
Heb je een nieuwstip of nieuwsfoto? Voeg ons toe op Whatsapp. Liever mailen of anoniem tippen? Bekijk hier hoe dat kan.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool.nl.