Sarah Jessica Parker in meer Blokker-spotjes

Het Amsterdamse reclamebureau KSM dat de campagne met Sarah Jessica Parker voor Blokker ontwikkelde maakt meerdere vervolgspotjes met de actrice die bekend werd met Sex and the City.

Sarah Jessica Parker in de Blokker-commercialBeeld Blokker

Dat zegt managing director Barbara Angeli Radovani. "Vanuit Blokker was de vraag een spraakmakende campagne te ontwikkelen die een andere blik op het merk zou werpen. Aanleiding zijn de openingen van de vernieuwde Blokkerwinkels, dat zijn er gemiddeld vijf per week."

"Sarah Jessica Parker was meteen de favoriet op onze shortlist: vanwege haar bekendheid, maar ook haar vermogen om iets geloofwaardigs maar ook komisch in de rol te leggen. Wanneer de campagne een succes is? Als Nederlanders zien en accepteren dat Blokker positief aan het veranderen is: een eigentijds, modern merk en een winkel waar je graag komt en shopt."

Lees verder: Levert een bekendheid een succesvolle reclamecampagne op? [+]

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden