Plus

Niemand wil kleding van de deelnemers van Temptation Island

De sterren van Temptation Island en Ex on the Beach hielden zondag een kledingverkoop bij Roest. Waar waren toch die fans?

Temptation-verleidsters Danique Hogguer, die het in Mexico goed kon vinden met Donny Roelvink.Beeld Renate Beense

Dorien, Danique, Alex, Charissa, Jarredson, Karim, Merel, Elodie, Shae, Laurence en Taria-Ann. Ingewijden van de betere pulptelevisie weten het meteen: dit zijn natuurlijk de deelnemers van de laatste seizoenen Temptation Island Vips en Ex on the Beach: Double Dutch.

Temptation Island Vips, de reality­serie waarin stellen op een tropische bestemming hun relatie op de proef stellen door een confrontatie met hordes opgewonden singles, komt donderdag ten einde.

Wat we al zeker weten: twee van de vier koppels hebben de verleiding bepaald niet kunnen weerstaan. Deze deelnemers vlogen als singles terug van Mexico naar Nederland.

Schnabbelcircuit
Ex on the Beach, waarin acht vrijgezellen tijdens het feesten in Thailand niet echt onverwachts bezoek krijgen van hun ex-geliefden, eindigde vorige maand. Smakeloze tv? Misschien. Populair is het zeker.

Veel deelnemers doen mee om bekend te worden, en zo een carrière in de showbusiness op gang te brengen. Ze gaan direct na thuiskomst het schnabbelcircuit in om op te treden (aanwezig te zijn) op feestjes.

Dorien Rose Duinker, die werkt als Angelina Jolie-lookalike.Beeld Renate Beense

Net zoals veel grote influencers van nu hield een aantal van hen zondag een kledingverkoop. De opbrengst was bestemd voor het goede doel, waarbij iedere verkoper de eigen voorkeur volgde.

Zeker tien deelnemers beloofden afdankertjes in Roest aan de man brengen. Vanwege 'omstandigheden' en late boekingen openden slechts vier verleidsters een winkeltje.

Ruches en kant
De spannendste stal was van Dorien Rose Duinker, die werkt als model, actrice en Angelina Jolie-lookalike. Ze verkocht een indrukwekkend aantal jurken met glitters, geborduurde stenen, ruches en kant.

De rest van de koopwaar bestond uit versleten laarsjes en pumps, stretchtruitjes, haarstukken, ultrakorte spijkerbroeken en sportbeha's, veelal van Primark, Bershka of CoolCat.

Veel geld brachten de afdankertjes van de pulpsterren niet op, want ook het aantal bezoekers kwam niet in de buurt van de verwachtingen. Op een paar cameraploegen na kwam er geen kip op af.

Waar waren die fans? Sliepen ze hun roes uit van Appelsap of Loveland? Zijn de vele hoogopgeleide belangstellenden uit het kijkonderzoek wel geïnteresseerd in de capriolen van de deelnemers, maar niet in de aanschaf van hun niemendalletjes?

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden