Milkshake Festival organiseert ontwerpwedstrijd

Creatievelingen en kunstzinnigen die fan zijn van het Milkshake Festival kunnen vanaf woensdag meedoen aan een ontwerpwedstrijd voor T-shirts. Er is weinig tijd - slechts een week - maar wie bestand is tegen die druk én uiteindelijk tot winnaar wordt verkozen, gaat aan de haal met een prijzenpakket ter waarde van 3500 euro.

Bezoekers worden welkom geheten op Milkshake 2012.Beeld Dennis van Vreden

Volgende week kiest een jury, bestaande uit Dick Young (productmanager Redken), Diva Mayday (art-director van Can You Feel iT in club AIR), David Koppelaar (pr-assistent Milkshake) en Marieke Samallo (art-director Milkshake), drie genomineerde designs. Facebookfans kunnen vervolgens door het uitdelen van 'likes' de winnaar bepalen van het Milkshake T-shirt van 2013.

De winnaar kan een flink prijzenpakket tegemoet zien met daarin onder andere zes tickets voor het festival, een brunch voor zes personen op het festivalterrein, goodies en shirts van Milkshake en zes tickets voor een concert in Paradiso.

Deze zomer wordt op 21 juli de tweede editie van Milkshake georganiseerd in het Westerpark. Daarmee komt een vervolg op de succesvolle en uitverkochte eerste editie van vorig jaar. Onlangs werd het festival bekroond met een Gouden Kabouter in de categorie 'Beste Eendaagse Festival 2012'. (bekijk hier een foto-impressie van vorig jaar)

Milkshake voert als slogan 'For All Who Love'. Dit heeft alles te maken met de vrije sfeer die het festival wil creeëren. Het dance-festival is ontwikkeld vanuit de gedachtegang 'niets moet, alles mag' en laat zien dat entertainment, muziekkeuze, kledingkeuze en status niets met seksualiteit te maken hebben.

De reguliere kaartverkoop is vandaag van start gegaan, earlybirdtickets zijn al uitverkocht.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden