Klachten na samengaan Ziggo en UPC

Een kwart van de klanten van Ziggo heeft na de fusie met UPC problemen ondervonden met televisie kijken. Ze beklaagden zich onder meer over het opnieuw instellen van de zenders en een haperend beeld met blokken en strepen.

null Beeld anp
Beeld anp

Dat meldt de NOS donderdag op basis van een enquête van de Consumentenbond.

Ruim veertig procent van de ondervraagden klopte aan bij de klantenservice. Een op de vier problemen werd niet opgelost. De Consumentenbond wil dat Ziggo zich aan zijn belofte houdt om alle problemen op te lossen.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2021 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden