J/M Ouders overgenomen door Mama Media Group

Mama Media Groep neemt het tijdschrift J/M Ouders over van de Weekbladpers Groep (WPG). Dat maakte het bedrijf, dat zich richt op ouders met kinderen tot 16 jaar, donderdag bekend.

Beeld anp

J/M Ouders werd in november door WPG, samen met weekblad Opzij, in de etalage gezet. Samen met een reorganisatie waarbij 100 banen verloren gaan moet de verkoop ervoor zorgen dat het uitgeefconcern financieel weer gezond wordt.

Eerder deze maand werd al bekend dat het feministische maandblad Opzij is verkocht aan Veen Media.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2019 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden