Update

ING: Storingen internetbankieren na vier dagen opgelost

ING-klanten kunnen weer probleemloos online hun geldzaken regelen. De storingen van de afgelopen dagen zijn verholpen. Dat laat de bank weten. 'De testen en controles van de afgelopen dagen zijn succesvol verlopen', luidt de verklaring.

Redactie
null Beeld anp
Beeld anp

Het inloggen via MijnING en iDeal moet nu weer voor iedereen werken. Ook gisteren konden ING-klanten nog maar beperkt inloggen, omdat de bank een limiet had gezet op het aantal klanten dat tegelijk kon inloggen. Daardoor hadden naar schatting een miljoen mensen transactieproblemen.

De storingen zouden veroorzaakt worden doordat de database niet goed functioneerde, verklaarde ING eerder. Inmiddels werkt dus alles weer naar behoren. Volgens een woordvoerder van ING waren ook gisteren de problemen al grotendeels opgelost. 'Er zijn gisteren 1,5 miljoen klanten op Mijn ING geweest, dat is aanzienlijk meer dan op een normale woensdag.' ING zegt op een dag gemiddeld 1 tot 1,2 miljoen klanten via de website te ontvangen.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden