Hoe FBTO een klant terugwint via Facebook

Diederik Broekhuizen, oprichter van De Beste Social Media, selecteert voor Het Parool wekelijks opvallende posts op social media. Deze week: hoe verzekeringsmaatschappij FBTO een klant terugwint via Facebook.

Beeld FBTO


1. Je ziet een advertentie en die staat je niet helemaal aan. Waar de een dit alleen tegen zichzelf verkondigt, plaatst de ander deze frustratie op social media:




2. FBTO probeert het eerst met een simpele reactie, maar Joop is écht boos:




3. Dan gooit FBTO het over een heel andere boeg:




4. Eind goed, al goed!





Lees meer op debestesocialmedia.nl.

Diederik Broekhuizen
@d_broekhuizen
Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2019 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden