Burennetwerk start nieuwe campagne met ludieke actie

'I Am Goede Buur' stond er dinsdagmiddag op het I Amsterdam-logo op het Museumplein. Dit naar aanleiding van de nieuwe campagne, genaamd Goede Buur, van Burennetwerk Amsterdam.

Charlotte Knobben
'I Am Goede Buur' Beeld Goede Buur
'I Am Goede Buur'Beeld Goede Buur

De campagne vraagt Amsterdammers om een goede buur te worden en stadsgenoten te helpen. Boodschappen doen, een wandeling maken of werken in de tuin: kleine dingen die voor anderen lastig kunnen zijn.

Bij inschrijving zoekt Burennetwerk een hulpvraag die bij je past, maar ook mensen die juist wat hulp kunnen gebruiken kunnen bij Burennetwerk terecht. Een goede buur kost niks, ze helpen omdat ze het leuk vinden, zo zegt de actie.

'Goede buur' is niet alleen op het I Amsterdam-logo op het Museumplein te zien, maar overal in de stad: op de stoep, op posters en op bierviltjes.

'Goede buur was hier' Beeld Goede Buur
'Goede buur was hier'Beeld Goede Buur
Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden