Brand door magnetron in woning Noord

In een woning in de Nageljongenstraat in Noord is woensdagochtend brand ontstaan.

Beeld anp

De bewoners werden gewekt door de rookmelder die afging. Dat meldt de brandweer. De brand ontstond in de magnetron.

De brand is op tijd geblust. Twee bewoners zijn door ambulancepersoneel nagekeken, omdat ze te veel rook inademden.

De brandweer is een onderzoek gestart. Hoe groot de schade is en wat de oorzaak van de brand was, is nog onduidelijk.

Tip Het Parool

Heb je een nieuwstip of nieuwsfoto? Voeg ons toe op Whatsapp. Liever mailen of anoniem tippen? Bekijk hier hoe dat kan.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool.nl.