Boodschappen afhalen op Schiphol

Schiphol heeft sinds dinsdag een 'Albert Heijn Pick Up Point'. Hier kunnen reizigers en medewerkers hun bestelde boodschappen laten bezorgen en afhalen.

Beeld anp

De boodschappen, die online worden besteld, kunnen worden opgepikt bij de speciale pick up points naast parkeerterrein P3 en P40. De boodschappen worden zelfs door een medewerker in de auto getild. Ook pakketjes van Bol.com kunnen bij de pick up point worden opgehaald.

Maarten de Groof spreekt over een 'mooie nieuwe dienstverlening voor de reizigers, bezoekers en Schipholmedewerkers'. De supermarktketen is eveneens blij met de opening.

Vandaag hebben Maarten de Groof, Executive Vice President & CCO Schiphol Group en Sander van der Laan, algemeen directeur Albert Heijn, een 'Albert Heijn Pick Up Point' op Amsterdam Airport Schiphol geopend. 'Met een Pick Up Point op deze prachtige en unieke locatie bieden we veel gemak en snelheid voor heel veel mensen', zegt algemeen directeur Sander van der Laan. De pick up points zijn open van maandag tot en met zaterdag, van 6.30 tot 0.00 uur.

Op Amsterdam Schiphol Airport werken zo'n 64 duizend mensen. Jaarlijks komen er zo'n 50 miljoen reizigers op het vliegveld.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden