Bijenkorf stopt met Drie Dwaze Dagen

De Bijenkorf stopt met de Drie Dwaze Dagen, de uitverkoopdagen van het warenhuis. 

Beeld ANP

De Dwaze Dagen waren sinds 1984 een begrip: drie dagen lang kan het publiek ongegeneerd in bakken met koopjes graaien. Dit jaar worden ze nog wel gehouden, maar dat is voor het laatst.

Wanneer precies houdt de Bijenkorf nog even geheim, maar ze zijn altijd in het najaar. Volgens een woordvoerster, die berichtgeving van deze strekking in De Telegraaf bevestigt, passen de Drie Dwaze Dagen niet meer bij de zogenoemde Premium Experience Strategie van de Bijenkorf. Binnen die strategie wordt ingezet op topmerken, topwinkelbeleving en topservice. Het bedrijf bouwt daarom haar prijspromoties af. Mede om die reden schafte het warenhuis ook de 'Maffe Marathon' al af.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2019 de Persgroep Nederland B.V. - alle rechten voorbehouden