Betaalbedrijf Adyen haalt H&M binnen als klant

Het Amsterdamse betaalplatform Adyen heeft H&M binnengehaald als klant. Dat bevestigt topman Pieter van der Does in een interview met de Zweedse techsite Break It.

Beeld anp

"Ze passen goed bij ons. Ze zijn goed zichtbaar online, hebben veel fysieke winkels en zijn internationaal bekend," zegt Van der Does. Financiële details van de samenwerking zijn niet bekendgemaakt.

Adyen maakte in juni een stormachtig debuut op de beurs en is sindsdien verdubbeld in waarde. Het fintechbedrijf heeft al een aantal grote klanten, zoals De Bijenkorf, Uber, Netflix en Spotify.

Lees ook: Stevige groei voor Amsterdams betaalbedrijf Adyen

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden