Beste Start-up Award voor Amsterdams bedrijf Hutspot

De Amsterdamse winkel Hutspot heeft de Beste Start-up Award gewonnen tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament in Rotterdam. Hutspot, die filialen heeft in de Van Woustraat en op de Rozengracht, geeft nieuwe merken een podium.

De allereerste locatie van Hutspot in de Van Woustraat Beeld Rink Hof
De allereerste locatie van Hutspot in de Van WoustraatBeeld Rink Hof

Hutspot opende in 2012 de deuren van haar eerste winkel aan de Van Woustraat. In december ging een tweede winkel aan de Rozengracht open en later dit jaar opent Hutspot een café naast haar eerste winkel in de hoofdstad. De winkels van Hutspot bieden vierkante meters aan beginnende ondernemers, ontwerpers, kunstenaars en gevestigde merken. Er wordt dus van alles verkocht.

Met het winnen van de Award liet Hutspot foodformule Bilder & De Clercq en online boodschappendienst HelloFresh achter zich.'We zijn ontzettend trots op deze prijs en het feit dat zo veel collega-ondernemers ons tot winnaar hebben uitgeroepen. Dit betekent dat zij ons concept waarderen en dat is een belangrijke erkenning voor een jong startend bedrijf als Hutspot,' aldus Pieter Jongens, medeoprichter van Hutspot.'

Aan de award is een prijs verbonden: een jaar lang gratis winkelruimte, aangeboden door beleggingsmaatschappij Wereldhave.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2021 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden