Bedrijven buiten bijtende Suárez-grappen uit

Het bijtincident van Luis Suárez is een bron van reclamemakershumor op internet. Van kauwgomproducenten tot Mc Donald's, reclamemakers storten zich massaal op de Uruguayaanse speler die gisteravond zijn Italiaanse tegenstander op het veld in de schouder beet.

Beeld Snickers

Hieronder een overzicht van de twitterende bedrijven:

Trident kauwgum: 'Chew Trident. Not soccer players' ('Kauw op Trident, niet op voetballers')

Chocoladereep Snickers: 'Hey @luis16suarez. Next time you're hungry just grab a Snickers' ('Hey @luis16suarez. Neem de volgende keer als je trek hebt een Snickers')

Biermaker Bud Light: 'Relax, they're twist off' ('Relax, je kunt ze eraf draaien')

Fastfoodketen McDonald's in Uruguay: 'Hi @luis16suarez, if you're really hungry why don't you take a bite out a BigMac' ('Hi @luis16suarez, als je echt honger hebt, neem dan gewoon een hap van een BigMac')

Warenhuis JC Penney's: 'Fangs for the memories, Uruguay' ('Hoektanden voor de herinneringen, Uruguay')

Miljoenen Nederlanders zagen hoe de Uruguayaan zijn tanden in de schouder van de Italiaan Giorgio Chiellini zette. De wedstrijd met het bijtincident trok 2,8 miljoen kijkers. Dat meldt de Stichting KijkOnderzoek.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2019 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden