Bagels & Beans gebruikt slechte recensie in zijn voordeel

Diederik Broekhuizen, oprichter van De Beste Social Media, selecteert voor Het Parool wekelijks opvallende posts op social media. Deze week: hoe reageer je op een slechte recensie?

Beeld Bagels Beans
1. Een vernietigende recensie voor je restaurant is altijd schrikken. En vooral als daar op social media veel over wordt gepraat. Bagels & Beans kreeg vorige week de volgende tweesterrenontbijtrecensie van Het Parool voor zijn kiezen:



2. In plaats van bij de pakken neer te zitten, werd van de nood een deugd gemaakt met deze slimme actie:



3. Inclusief grappig actiebeeld:



4. En de actie was een succes: tientallen recensies en positieve reacties stroomden binnen:







Lees meer op debestesocialmedia.nl.

Diederik Broekhuizen
@d_broekhuizen
Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2019 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden