Doutzen Kroes nieuw gezicht van H&M

Niemand minder dan Doutzen Kroes wordt het nieuwe gezicht van Hennes & Mauritz. Het Zweedse modemerk wist het topmodel te strikken voor de zomercampagne. Doutzen behoort inmiddels tot de H&M-familie, zo laat ze weten aan magazine Vogue.

Beeld afp

De foto's van de campagne werden gemaakt in Mexico. 'Het was fantastisch! Iedereen die bij H&M werkt is zo aardig en ze gaven me meteen het gevoel dat ik helemaal bij de 'familie' hoorde', vertelt Doutzen. Het is de eerste keer dat ze voor het modemerk werkt.

De zomerlijn van H&M bestaat onder andere uit naveltruien, korte spijkerbroeken, sneakers en felgekleurde badpakken. Doutzen is niet het eerste bekende model die haar naam verleent aan H&M. De foto's van Beyoncés zomercampagne werden vorige maand al gepubliceerd.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden