DJ Tiësto ontwerpt sexy kledinglijn voor Guess

De wereldberoemde DJ Tiësto slaat een nieuw carrièrepad in. Hij gaat voor het modemerk Guess een speciale vrouwencollectie ontwerpen. 'Een eigen lijn was een droom.'

Beeld Brunopress

Tijs Verwest, alias DJ Tiësto, zegt zich wel te kunnen vinden in de glamouruitstraling van Guess. De kledinglijn die Tiësto gaat ontwerpen is dan ook bestemd voor de echte glamourgirl. 'Veel vrouwen kleden zich mooi voor hun man, daarom weet ik goed wat mannen leuk vinden. Een van de hoogtepunten is een zwart lederen jurkje met vetersluiting. Dat klinkt best tacky, maar is wel heel erg sexy. Ik doe er denk ik veel mannen een plezier mee', zegt Tiësto in een interview met De Telegraaf.

De Brabantse DJ zegt altijd al gek op mode geweest te zijn. En hoewel iedere ster tegenwoordig wel een eigen kledingcollectie heeft, denkt de dj zich wel te kunnen onderscheiden. 'Ik ben altijd op zoek naar iets extravagants. Door het maken van unieke producten, kan je overleven in de mode. Een eigen lijn voelt heel natuurlijk. Ik heb ideeën en smaak.'

Nieuwe carrière
Gaat Tiësto dan een carrièreswitch maken? 'Een carrière als creatief directeur van een merk zie ik wel zitten', zegt hij. Hij laat wel weten bezig te blijven in de muziekindustrie. 'Muziek maken kan tot je stokoud bent. Maar er zijn zoveel andere dingen die mijn interesse hebben. Door een collectie te maken voor een wereldmerk, stap ik uit mijn comfortzone.'

De eerste samenwerking tussen Guess en Tiësto is de lancering van een horloge dat deze maand al op de markt komt. De rest van de Tiëstocollectie, een 22-delige kledinglijn met een zwart met felblauw Tiësto/Guess-logo, ligt dit najaar in de winkels.

Beeld Tiësto.Guess.com
Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2019 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden