Blendle breidt aanbod uit met The New Yorker en Vanity Fair

De digitale krantenkiosk Blendle gaat samenwerken met het Amerikaanse mediabedrijf Condé Nast. Daarmee breidt het geesteskind van Alexander Klöpping het aanbod uit met titels als The New Yorker en Vanity Fair.

Het Parool
Blendle werkt sinds heden samen met de Amerikaanse mediagigant Condé Nast Beeld anp
Blendle werkt sinds heden samen met de Amerikaanse mediagigant Condé NastBeeld anp

Blendle-oprichter Alexander Klöpping over zijn nieuwste aanwinsten: "We willen uiteindelijk alle internationale topjournalistiek voor idereen toegankelijk maken. Dan mogen titels als The New Yorker en Vanity Fair natuurlijk niet ontbreken."

De samenwerking met de Amerikaanse mediagigant stond al een tijdje op het verlanglijstje van Klöpping en consorten. "Ik ben er ontzettend trots op dat het nu zover is."

Sinds ruim een jaar kunnen Amerikaanse liefhebbers via Blendle losse artikelen lezen van bekende titels als The Wall Street Journal, The New York Times en The Financial Times. Het was destijds de eerste stap van de digitale kiosk buiten Europa, na een succesvolle start in Nederland en Duitsland.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden