Han Lips

We gaan nog veel horen van de paranormale gaven van Barbie

Beeld anp

Ghost whisperer Derek Ogilvie, zet je schrap. Nederland heeft er een nieuwe paranormale drama queen bij. In 'Samantha en Michael: Doe effe paranormaal' onthulde ex-Oh Oh Cherso-realitysterretje Barbie dat ze al van kinds af aan gevoelig is voor 'gene zijde'.

Echtgenoot Michael keek erbij alsof zijn klomp barstte, in plaats van de geplamuurde make-up van zijn eega. Als de kastjes in huis er maar niet spontaan van gingen klapperen... Bovendien, hadden ze geen andere plannen? Als beroemde Hagenezen met 'maagdelijke ervaring op de arbeidsmarkt' een eigen tandenbleek- en wimperstudio opzetten?

Huize Lips zag Barbie haar eerste (wimper)­diploma halen, waarop manlief haar een fijn autootje cadeau deed, met maxiwimpers op de koplampen. Maar de diva reageerde furieus. 'Hij is rood. Ik hou niet van rood. Ik hou van roze.' Krijg de pleuris, zag men de gulle gever geheel in stijl denken.

Het autodebacle werd echter overschaduwd door het plotselinge overlijden van Barbies neef Gerritje. De heftige emoties triggerden haar oude paranormale gaven. Daar gaan we nog veel van horen.

En alsof we nog niet voldoende ondergedompeld waren in het opmerkelijke (geestes)leven van omhooggevallen BN'ers, bleek ook Roy Donders, onze eigen (huispakken)stylist uit het zuiden, in zijn realityshow over nog onontdekte gaven te beschikken: hij bleek een poëet in de dop. Onder de indruk van zijn eigen succes dichtte hij: 'Ik ben helemaal hot, ik ben de huispakkengod.' O my God...


Han Lips is sinds begin jaren '90 tv-criticus bij Het Parool. Vanaf nu verschijnt zijn dagelijkse bijdrage ook online. Lips is te bereiken op hanlips@parool.nl.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2019 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden