Lezersbrief

'Wat heb ik me toch vaak teleurgesteld gevoeld bij Cordaan'

Cordaan is Cordaan niet meer, schrijft Noor Lucassen in een lezersbrief. 'De communicatie is bedroevend. Mijn boodschap werd (bewust?) niet begrepen of niet gehoord.'

'Wat doet de cliëntenraad eigenlijk? Daar horen wij nooit wat van.' Beeld anp

Wat heb ik me toch vaak teleurgesteld gevoeld bij Cordaan. Zo was het niet in het begin (al meer dan 13 jaar klant). Alles liep als een trein. En nu? Mijn klachten betreffen de organisatie, de communicatie en de voortdurende onzekerheid.

Kennelijk is Cordaan Cordaan niet meer. Dacht u dat wij als cliënt wisten dat zij overgenomen was door Facilicom (opiniestuk van zaterdag)? Wat doet de cliëntenraad eigenlijk? Daar horen wij nooit wat van. En weet de gemeente Amsterdam hiervan? En wat doet zij hiertegen?

De communicatie is bedroevend. Heel vaak heb ik een leidinggevende verteld over mijn zorgen, zowel voor de medewerkers, als voor ons als klanten. Mijn boodschap werd (bewust?) niet begrepen of niet gehoord.

Als ouderen langer thuis dienen te blijven, hoe kan Cordaan dat dan rijmen met elke keer weer een keukentafelgesprek, alsof dat geen geld kost. Dat betekent elke keer weer onzekerheid. Gaan er weer uren af? Houd ik nog wel hulp? Is dat geen politiek item? Wat gaat Groenlinks hieraan doen?

Ik wil positief eindigen, met echt alle lof voor mijn vaste medewerkers; die niets van ons te lijden hebben, maar wel van de organisatie!

Noor Lucassen, Amsterdam

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden