Brand in restaurant Bos en Lommerweg

In het pand van slagerij en eetgelegenheid Butcher & Steak aan de Bos en Lommerweg is zaterdagavond brand uitgebroken. Er vielen geen gewonden.

Beeld ANP XTRA

Wel moest een van de bewoners van de huizenlagen boven het restaurant gecontroleerd worden omdat hij of zij rook had ingeademd. Een woordvoerder van de brandweer meldt dat de brand in het restaurant ontstond en vervolgens naar meerdere naastgelegen panden is verspreid. De bewoners die boven het restaurant wonen zijn naar buiten geleid.

De Bos en Lommerweg was zaterdagavond afgezet vanwege de brand. Volgens een agent ter plaatse was er niemand in het restaurant toen de brand uitbrak. De brandweer kon melden dat het om een keukenbrand ging, maar dat nog niet duidelijk is hoe deze is ontstaan.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met Het Parool?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van Het Parool rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@parool .nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden