Het Parool – Opzeggen

Hoe kan ik opzeggen?
Wat jammer dat u overweegt om uw abonnement op Het Parool op te zeggen. Weet u het echt zeker? In dat geval bedanken wij u hartelijk voor de tijd dat u abonnee van onze krant bent geweest. Hieronder vindt u informatie over de manier waarop u kunt opzeggen en met welke opzegtermijn u rekening dient te houden.

Direct uw opzegging doorgeven?
Dit doet u gemakkelijk telefonisch. We kunnen dan ook eventuele vragen beantwoorden, de opzegreden bespreken en wellicht u alsnog een passende oplossing bieden.

Telefoonnummer Lezersservice Het Parool: +31(0) 880 561 533
In het keuzemenu kiest u tweemaal 3 (keuze 3 en nogmaals keuze 3)
Onze Lezersservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 – 17.00 uur

U kunt ook schriftelijk opzeggen via mail of per brief.

Vermeld in de brief of e-mail altijd:
- Naam, adres, postcode en woonplaats
- Uw abonneenummer
- Telefoonnummer voor eventuele vragen over uw opzegging
- Reden van opzegging en eventuele opmerkingen

Wij kunnen alleen opzegbrieven en -mails met deze verplichte gegevens in behandeling nemen.

Een e-mail stuurt u met onderwerp "opzegging" naar administratie@parool.nl en een opzegbrief stuurt u met onderwerp ‘opzegging’ naar:

Het Parool Lezersservice
Postbus 433
1000 AK Amsterdam
U ontvangt altijd een bevestiging van de opzegging en de stopdatum per e-mail.

Opzegtermijn
Voor het beëindigen van een abonnement geldt een opzegtermijn van een maand voor start van de nieuwe betaalperiode. Zie voor meer informatie artikel 9 van onze leveringsvoorwaarden.

Administratie abonnees


Tel: 088 - 056 15 33

Openingstijden:
ma t/m vrij:
  9.00 - 18.00 uur



Bezorgtijden:
ma t/m vr: uiterlijk om 18.00 uur
zaterdag: uiterlijk om 11.00 uur
(Amsterdam)

uiterlijk om 13.00 uur
(rest Nederland)


Leveringsvoorwaarden